menu

niedziela, 16 marca 2014

my inspirations






















Ewelina

43 komentarze:

  1. Very nice pictures, love the inspiration !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne inspiracje
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ten tatuaż z początkowych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale suuper tatuaż :O
    truuefriendss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. czarny płaszcz - jestem na tak :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Great outfit!)Amazing pics!i like your blog!Would you like to follow each other? Just let me know in my blog. xoxo
    http://www.elationofcreation.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Very inspirational pictures! Thanks for sharing :)

    http://lifeofannas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. siema :d faaajny blog :d zapraszm na moj : www.malutkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne inspiracje :)))

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! :))
    Magda Frąckowiak najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten zeszyt mnie zainspirował no i piękne kwiaty :) Mam prośbę,czy możesz poklikać mi w kilka linków tutaj http://daquerre.blogspot.com/2014/03/moje-propozycje-na-wiosne-2014-ze.html Bedę niesamowicie wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great photos!
    www.fashionmissalexandra.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super inspiracje :)

    Pozdrawiam ciepło

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia, super blog, miło się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Puchata kulka na 5 zdjęciu <3 .
    Twoje inspiracje inspirują ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym bardzo chciała zrobić sobie tatuaż *_* Coś takiego jak na twoich inspiracjach :D



    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super inspiracje ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze zdjęcie jest mega:))

    OdpowiedzUsuń
  19. super zdjęcia!

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe inspiracje. Takie inne.
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne inspirację, uwielbiam oglądać takie zdjęcia, a szczególnie na tumblrach ;)

    ruziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super inspiracje ;)

    http://women-are-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Found your blog randomly and I’d like to say it’s fabulous! You have amazing photos & style! Everything is perfect!

    would you like to follow each other?
    will be happy to see you in my blog!

    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  24. tatuaż mnie urzekł, i twoje inspiracje zachęciły mnie do obejrzenia wielu Twoich postów, gratuluję, świetny blog, zapraszam na mojego nowego bloga, może coś Ci się spodoba ,lub zainspiruje:*

    OdpowiedzUsuń
  25. ale prześliczne modelki

    http://livia-liviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hello Dear, great post and pictures, I really like your side! :) ♥


    VISIT MY BLOG HERE ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za odwiedziny :)
    U Ciebie podoba mi się bardzo szata graficzna i sam pomysł prowadzenia bloga. Z całą pewnością będę tutaj zaglądać. Przy okazji zachęcam do częstszych odwiedzin mojej strony, jak również obserwowania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zdjęcia!

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. jaki cudowny tatuaż na 2 zdjęciu <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne inspiracje! piękne zdjęcie dziewczyny w błękitnym włochatym swetrze. :)

    P.S. Zapraszam do mnie w wolnej chwili. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne inspiracje ! Musze jak najszybciej mieć takie niebieskie lustrzanki jak dziewczyna na 6 zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Do you want $10000 ? Quick to participate in!
    Write your story about www. wholesaledress.net $10000 bonus may be yours.
    Everybody who knows this campaign can take part in.

    1, Claim This article shall not be less than 100 words. The article must be included words of www.wholesale-dress.net or www.WD.CM. And put the article to your facebook blog or other media. Each one only has one chance.

    2, Submit method Please screenshot the content to marketing@wholesale-dress.net,
    attached with your Microsoft Word manuscripts.

    3, Award setting First Price $2000 1 person
    The Second Price $1000 2 persons
    The Third Price $800 3 persons
    The Forth Price $500 4 persons
    Best Participation Award $400 4 persons

    The bonus will be sent to you every week by Bank Transfer( T/T) from March. We will inform the winners by email. Please replay us your Bank account after receiving the mail. No reply for 7 days, we will regard as you giving up your price. Bank account transfer paper will be shared at this page.

    Dear participants, we have received 4 submissions.

    OdpowiedzUsuń
  33. Super fotki! Inspirujesz!

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne zdjęcia, post genialny i ogólnie spodobał mi się Twój blog, widać, że wkładasz dużo pracy w niego i posty, bo design jest rewelacyjny! zakochałam się w nim *.* moze obserwacja za obserwacje? :) jeśli tak to zaobserwuj mnie pierwsza i poinformuj mnie o tym na blogu, a zrobie to samo! :)

    zapraszam do mnie : BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne inspiracje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Amazing post… loving the pictures... so inspirational!
    Happy weekend! Xox from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    OdpowiedzUsuń